Firma ”ANIA” działa na rynku hurtowym i detalicznym w zakresie handlu art. spożywczymi i przemysłowymi od 02.01.1992r. Początkowo było to prowadzenie sklepu z art. spożywczo -przemysłowymi w miejscowości Nowa Wieś, na bazie którego powstała spółka cywilna pod nazwą Firma Handlowo – Usługowa “ANIA”.
Do 29.01.1993r. FHU “ANIA” s.c. prowadziła handel artykułami we wspomnianym wyżej sklepie oraz handel hurtowy papierosami w Rzeszowie przy ul. Lubelskiej 46, zatrudniała wówczas 7 pracowników. Wynajmowała również pomieszczenia magazynowe ok. 200 m² w zakładzie handlu G.S. „S.CH”. w Rzeszowie przy ul. Batorego 6.
Z dniem 29.01.1993r. Firma przeniosła swoją siedzibę, powiększając powierzchnię magazynową do 300 m² , do wynajętego od Predom Serwis obiektu w Rzeszowie przy ul. Rejtana 51 A. Zwiększyło się również zatrudnienie do 17 osób. Do Firmy wprowadzono pierwsze komputery rejestrujące sprzedaż towarów.
Od 02.01.1994r. Firma powiększyła swoją działalność, przejmując obiekt wraz z towarem handlowym w Łańcucie od Zbigniewa Czyrek, którego przyjmuje do spółki. Po dwóch latach działalności Firmy w Rzeszowie przy ul.Rejtana 51a Predom Serwis wypowiedział umowę najmu, co zmusiło Zarząd do poszukiwania nowej siedziby Firmy. W dniu 01.08.1995r., po intensywnych poszukiwaniach obiektu, Firma “Helios” odstąpiła dla FHU “ANIA” s.c. część swoich obiektów przy ul.Przemysłowej 14. Była to powierzchnia magazynowa dwukrotnie większa od dotychczasowej, wynosiła ok.600 m². W tym czasie Firma zatrudniała 20 osób, dysponowała kilkoma samochodami dostawczymi; umacniała swoją pozycję partnera handlowego z innymi hurtowniami. Uruchomiono kolejne punkty sprzedaży hurtowej w Rzeszowie przy ul. Lubelskiej 28 i Lubelskiej 47. Nawiązano dobre kontakty z producentami a wiarygodność partnera i zadowolenie klientów było
najważniejszym celem.
W styczniu 1997r. Firma “Helios”, realizując swoje plany rozwoju, wypowiada umowę najmu pomieszczeń użytkowych przez FHU “ANIA” s.c.
Postanowiono czynić starania o zakup obiektu na terenie Rzeszowa.
Zdecydowano się na zakup nieczynnej, zdewastowanej kotłowni osiedlowej od MPEC w Rzeszowie przy ul.Dojazd Staroniwa13.
Po kilku miesiącach prac adaptacyjnych i remontowych, dnia 15.09.1997r. Firma rozpoczęła działalność w nowej, własnej siedzibie.
Dwu kondygnacyjna powierzchnia magazynowa wynosiła 800 m², a powierzchnia biurowa i ekspozycyjna 205 m² .W 1999 r. wykonano obok budynku głównego wiatę, wyremontowano drogi i place. Zatrudnienie w Firmie wzrosło do 48 osób.
W wyniku w/w przedsięwzięć zapewniono w miarę wysoki standard użytkowania obiektu. Podjęto również próby obsługi klienta poprzez serwis wysyłając w teren do sklepów Przedstawicieli Handlowych. Stworzono w ten sposób sieć obsługi sklepów, która poszerza się z każdym miesiącem. Taką formę działalności w Firmie wykonuje już 11 Przedstawicieli Handlowych i kilku kierowców dowożących towar firmowymi samochodami. Stanowi to ponad 50% całości sprzedawanych towarów. Optymalne warunki pracy dla pracowników i klientów korzystających z tej formy
działalności, w sposób bardzo korzystny wpływają na funkcjonowanie naszej Firmy.
Chcąc sprostać obowiązującym zasadom i przepisom prawnym w okresie swojej działalności, dokonano przekształceń własnościowych ze Spółki Cywilnej poprzez Spółkę Jawną do obowiązującej w tej chwili formy Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
W chwili obecnej Firma „ANIA”Sp. z o.o. w Rzeszowie zatrudnia ok 100 osób.
Wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę.
Osobami władnymi w zakresie zatrudniania oraz prowadzenia spraw związanych
z działalnością spółki jest Zarząd w składzie:
- Prezes Zarządu – Jan Czyrek
- Z-ca Prezesa – Andrzej Czyrek
- Członek Zarządu- Zbigniew Czyrek
- Członek Zarządu – Zofia Musiał
Działamy na rynku hurtowym i detalicznym, prowadzimy export i import w zakresie handlu artykułami chemii gospodarczej, kosmetyków, środków czystości,
art. higienicznych, art. szkolnych, papierosów i innych.
Prowadzimy handel w 6 punktach stacjonarnych oraz aktywnie poprzez sieć Przedstawicieli Handlowych.
Obsługujemy ok. 1500 kontrahentów, przede wszystkim sklepy branżowe, kioski, przedsiębiorstwa budżetowe takie jak: szkoły, urzędy,instytucje oraz odbiorcy indywidualni.
Proces rekrutacji pracowników rozpoczyna się z chwilą ogłoszenia
o naborze do pracy, najczęściej poprzez wydawnictwa prasowe oraz internet.
Po zgłoszeniu oferty pracy, prowadzimy rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi, zgodnie z naszymi oczekiwaniami,co do umiejętności i kwalifikacji osobami. Przyszli pracownicy, zanim zostaną dopuszczeni do pracy, kierowani są na wstępne badania lekarskie oraz przeszkalani w zakresie BHP. Po uzyskaniu wymaganych zaświadczeń, pracownik
dopuszczany jest do wykonywania pracy, na określonym w umowie o pracę stanowisku.
Każdy nowy pracownik posiada założoną teczkę akt osobowych, w której znajdują się dokumenty niezbędne w chwili przyjęcia, jak również podczas trwania
i zakończenia zatrudnienia. Teczki akt osobowych, ewidencję czasu pracy, jak również wszystkie sprawy kadrowe i BHP prowadzą osoby kompetentne w tym zakresie.
Firma prowadzi pełną księgowość w zakresie sprzedaży, zakupów oraz kosztów bieżącej działalności spółki. Rozlicza dokumenty zgodnie z zasadami rachunkowości,
składa deklaracje w odpowiednich organach podatkowych, sporządza sprawozdania kwartalne oraz podlega badaniu bilansu.
Wynagrodzenie za pracę ma miejsce 10-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni i wypłacane jest pracownikom na konta bankowe lub bezpośrednio w kasie Firmy.
Składnikami wynagrodzeń są płaca zasadnicza, określona w umowie o pracę oraz premia uznaniowa lub zgodna z wypracowaną marżą w przypadku Przedstawicieli Handlowych.
Wszyscy pracownicy są zgłaszani do ubezpieczeń społecznych, z tytułu zatrudnienia, pracodawca oblicza oraz odprowadza składki do ZUS-u, jak również zaliczkę podatku do Urzędu Skarbowego.
Przy naliczaniu płac pracowników oraz innych miesięcznych rozliczeń, jak ZUS DRA czy PIT , wykorzystywane są programy komputerowe: CENZUS- program kadrowo-płacowy oraz PŁATNIK( do rozliczeń z ZUS-em).
Atuty Firmy
- Aktywna i solidna współpraca z partnerami handlowymi.
- Własna baza magazynowa i transportowa
- Profesjonalnie przeszkoleni pracownicy
- Firma rodzinna budowana na zaufaniu i pełnej współpracy
- Stała, znaczna baza odbiorców detalicznych i hurtowych
- Firma wiarygodna i stabilna finansowo
- Miła i rzetelna obsługa
|