Edycja 2024

Edycja 2023

Edycja 2022

Edycja 2021

Edycja 2020

Edycja 2019

Edycja 2018

Edycja 2017

Edycja 2016

Edycja 2015

Edycja 2014

Edycja 2013

Edycja 2012

Edycja 2011

Edycja 2010

Edycja 2009

Edycja 2008

Edycja 2007

Edycja 2006

Edycja 2005

"ANIA" Sp. z o.o.

Adres:
ul. Dojazd Staroniwa 13
35-011 Rzeszów

Telefon: 17 852 66 73
Fax: 17 852 66 73
E-mail: hurtania@hurtania.pl
WWW: www.hurtania.pl
Logo firmy

Firma ”ANIA” działa na rynku hurtowym i detalicznym w zakresie handlu art. spożywczymi i przemysłowymi od 02.01.1992r. Początkowo było to prowadzenie sklepu z art. spożywczo -przemysłowymi w miejscowości Nowa Wieś, na bazie którego powstała spółka cywilna pod nazwą Firma Handlowo – Usługowa “ANIA”. Do 29.01.1993r. FHU “ANIA” s.c. prowadziła handel artykułami we wspomnianym wyżej sklepie oraz handel hurtowy papierosami w Rzeszowie przy ul. Lubelskiej 46, zatrudniała wówczas 7 pracowników. Wynajmowała również pomieszczenia magazynowe ok. 200 m² w zakładzie handlu G.S. „S.CH”. w Rzeszowie przy ul. Batorego 6. Z dniem 29.01.1993r. Firma przeniosła swoją siedzibę, powiększając powierzchnię magazynową do 300 m² , do wynajętego od Predom Serwis obiektu w Rzeszowie przy ul. Rejtana 51 A. Zwiększyło się również zatrudnienie do 17 osób. Do Firmy wprowadzono pierwsze komputery rejestrujące sprzedaż towarów. Od 02.01.1994r. Firma powiększyła swoją działalność, przejmując obiekt wraz z towarem handlowym w Łańcucie od Zbigniewa Czyrek, którego przyjmuje do spółki. Po dwóch latach działalności Firmy w Rzeszowie przy ul.Rejtana 51a Predom Serwis wypowiedział umowę najmu, co zmusiło Zarząd do poszukiwania nowej siedziby Firmy. W dniu 01.08.1995r., po intensywnych poszukiwaniach obiektu, Firma “Helios” odstąpiła dla FHU “ANIA” s.c. część swoich obiektów przy ul.Przemysłowej 14. Była to powierzchnia magazynowa dwukrotnie większa od dotychczasowej, wynosiła ok.600 m². W tym czasie Firma zatrudniała 20 osób, dysponowała kilkoma samochodami dostawczymi; umacniała swoją pozycję partnera handlowego z innymi hurtowniami. Uruchomiono kolejne punkty sprzedaży hurtowej w Rzeszowie przy ul. Lubelskiej 28 i Lubelskiej 47. Nawiązano dobre kontakty z producentami a wiarygodność partnera i zadowolenie klientów było najważniejszym celem.

W styczniu 1997r. Firma “Helios”, realizując swoje plany rozwoju, wypowiada umowę najmu pomieszczeń użytkowych przez FHU “ANIA” s.c. Postanowiono czynić starania o zakup obiektu na terenie Rzeszowa. Zdecydowano się na zakup nieczynnej, zdewastowanej kotłowni osiedlowej od MPEC w Rzeszowie przy ul.Dojazd Staroniwa13. Po kilku miesiącach prac adaptacyjnych i remontowych, dnia 15.09.1997r. Firma rozpoczęła działalność w nowej, własnej siedzibie. Dwu kondygnacyjna powierzchnia magazynowa wynosiła 800 m², a powierzchnia biurowa i ekspozycyjna 205 m² .W 1999 r. wykonano obok budynku głównego wiatę, wyremontowano drogi i place. Zatrudnienie w Firmie wzrosło do 48 osób. W wyniku w/w przedsięwzięć zapewniono w miarę wysoki standard użytkowania obiektu. Podjęto również próby obsługi klienta poprzez serwis wysyłając w teren do sklepów Przedstawicieli Handlowych. Stworzono w ten sposób sieć obsługi sklepów, która poszerza się z każdym miesiącem. Taką formę działalności w Firmie wykonuje już 11 Przedstawicieli Handlowych i kilku kierowców dowożących towar firmowymi samochodami. Stanowi to ponad 50% całości sprzedawanych towarów. Optymalne warunki pracy dla pracowników i klientów korzystających z tej formy działalności, w sposób bardzo korzystny wpływają na funkcjonowanie naszej Firmy.

Chcąc sprostać obowiązującym zasadom i przepisom prawnym w okresie swojej działalności, dokonano przekształceń własnościowych ze Spółki Cywilnej poprzez Spółkę Jawną do obowiązującej w tej chwili formy Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. W chwili obecnej Firma „ANIA”Sp. z o.o. w Rzeszowie zatrudnia ok 100 osób. Wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę.

Osobami władnymi w zakresie zatrudniania oraz prowadzenia spraw związanych z działalnością spółki jest Zarząd w składzie:

  1. Prezes Zarządu – Jan Czyrek
  2. Z-ca Prezesa – Andrzej Czyrek
  3. Członek Zarządu- Zbigniew Czyrek
  4. Członek Zarządu – Zofia Musiał

Działamy na rynku hurtowym i detalicznym, prowadzimy export i import w zakresie handlu artykułami chemii gospodarczej, kosmetyków, środków czystości, art. higienicznych, art. szkolnych, papierosów i innych. Prowadzimy handel w 6 punktach stacjonarnych oraz aktywnie poprzez sieć Przedstawicieli Handlowych. Obsługujemy ok. 1500 kontrahentów, przede wszystkim sklepy branżowe, kioski, przedsiębiorstwa budżetowe takie jak: szkoły, urzędy,instytucje oraz odbiorcy indywidualni. Proces rekrutacji pracowników rozpoczyna się z chwilą ogłoszenia o naborze do pracy, najczęściej poprzez wydawnictwa prasowe oraz internet.

Po zgłoszeniu oferty pracy, prowadzimy rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi, zgodnie z naszymi oczekiwaniami,co do umiejętności i kwalifikacji osobami. Przyszli pracownicy, zanim zostaną dopuszczeni do pracy, kierowani są na wstępne badania lekarskie oraz przeszkalani w zakresie BHP. Po uzyskaniu wymaganych zaświadczeń, pracownik dopuszczany jest do wykonywania pracy, na określonym w umowie o pracę stanowisku.

Każdy nowy pracownik posiada założoną teczkę akt osobowych, w której znajdują się dokumenty niezbędne w chwili przyjęcia, jak również podczas trwania i zakończenia zatrudnienia. Teczki akt osobowych, ewidencję czasu pracy, jak również wszystkie sprawy kadrowe i BHP prowadzą osoby kompetentne w tym zakresie. Firma prowadzi pełną księgowość w zakresie sprzedaży, zakupów oraz kosztów bieżącej działalności spółki. Rozlicza dokumenty zgodnie z zasadami rachunkowości, składa deklaracje w odpowiednich organach podatkowych, sporządza sprawozdania kwartalne oraz podlega badaniu bilansu. Wynagrodzenie za pracę ma miejsce 10-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni i wypłacane jest pracownikom na konta bankowe lub bezpośrednio w kasie Firmy. Składnikami wynagrodzeń są płaca zasadnicza, określona w umowie o pracę oraz premia uznaniowa lub zgodna z wypracowaną marżą w przypadku Przedstawicieli Handlowych. Wszyscy pracownicy są zgłaszani do ubezpieczeń społecznych, z tytułu zatrudnienia, pracodawca oblicza oraz odprowadza składki do ZUS-u, jak również zaliczkę podatku do Urzędu Skarbowego. Przy naliczaniu płac pracowników oraz innych miesięcznych rozliczeń, jak ZUS DRA czy PIT , wykorzystywane są programy komputerowe: CENZUS- program kadrowo-płacowy oraz PŁATNIK( do rozliczeń z ZUS-em).

Atuty Firmy

  1. Aktywna i solidna współpraca z partnerami handlowymi.
  2. Własna baza magazynowa i transportowa
  3. Profesjonalnie przeszkoleni pracownicy
  4. Firma rodzinna budowana na zaufaniu i pełnej współpracy
  5. Stała, znaczna baza odbiorców detalicznych i hurtowych
  6. Firma wiarygodna i stabilna finansowo
  7. Miła i rzetelna obsługa

ANIA Sp. z o.o.ANIA Sp. z o.o.

ANIA Sp. z o.o.ANIA Sp. z o.o.


| Strona główna PNG | Lista firm PNG 2010 | Lista firm PNG 2010 w kategorii firm średnich II |